zaterdag 26 augustus 2017

Medicatie honger? Gezond ontbijt: anekdotische tip

Om medicatie honger te stillen is een goed gebin het halvr werk. Deze tip is gebasseerd op mijn eigen ervaring en niet wetenschappelijk onderbouwd maar als ik de dag begin met een goed ontbijt zet de honger minder heftig aan gedurende de dag. Mijn ultiem medicatie honger stillend ontbijt is: havermout! Simpel, makkelijk en goedkoop. Ik merk dat als ik in de ochtend een kolhydraat rijk ontbijt eet ik minder of geen honger heb. Ik weet niet precies waarom dit het geval is bij mij maar het helpt ernorm goed, dus misschien voor jou ook. En havermout hoeft ook helemaal niet saai of vies te zijn sterker nog we leven in een ware havermout revival tijd. Je kunt het overal in allerlei variaties kopen. Ik heb zelf de steel cut oats van de lidl en ik maar mijn havermout met soja melk en dan doe ik er fruit door of alleen een beetje honing. Je kunt er van alles in doen maar ik hou het meestal redelijk eenvoudig want hoe meer je er in doet hoe meer calorieen je papje gaat bevatten. Dingen als boter of suiker of volle melk zijn niet ideaal als je op je gewicht en je gezondheid wilt letten. Probeer het eens uit en laat me weten bik wie deze tip nog meer werkt, ik ben erg benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten