donderdag 17 augustus 2017

Wat eten wij vandaag?

Het is weer tijd voor een post over wat ik gegeten heb vandaag. Ik ben nog steeds met weight watchers aan het afvallen, dat gaat de goede kant op! Even een disclaimer: dit is een voorbeeld van 1 dag wat ik eet om af te vallen het is geen voorbeeld dieet als je wilt afvallen adviseer ik je om naar je huisarts of sietist te gaan om een eetschema te maken dat is afgestemd op jou gewicht en persoonlijke kenmerken.
Voor het ontbijt heb ik havermout gegeten met lijnzaad en chiazaad. Ik maak de havermout van 250 ml sojamelk en 40 gram havermout. Dan voeg ik een eetlepel lijnzaad en een eetlepel chiazaad toe aan de mix. Ik maak mijn havermout nog steeds in een pannetje en niet in de magnatron gewoon omdat ik het lekkerder vind uit de pan.
Vandaag geen tussendoortjes in de ochtend. Ik was druk bezig met de voorbereidingen voor het verjaardagsfeestje van mijn dochter.
Voor de lunch heb ik een vegetarische tosti gegeten van kaas en twee volkoren boterhammen met een handje cherry tomaatjes.
Als tussendoortje in de middag heb ik 100 gram rode druiven gegeten. Iedereen is hier gek op druiven dus die hebben we vaak in huis.
Als avondeten hadden we zelfgemaakte frietjes uit de airfryer. De airfryer is echt het beste keukenapparaat dat ik ooit gekocht heb! We gebruiken hem heel erg vaak en het is veel gezonder dan frituren en makkelijker, sneller en energie zuiniger dan een gewone oven. Bij de frietjes hadden we een kaas schnitzel uit de oven en broccoli. Best een hollandse maaltijd maar lekker en gezond! Ik heb nog pro point over vandaag dus ik neem zo een lekkere kop koffie na het hardlopen! Sante!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten