zaterdag 9 december 2017

Wat eten wij vandaag? Anti medicatie honger dieet!

Sinds 9 dagen ben ik bezig met een medicatie honger dieet. En al 8 dagen geen medicatie honger gehad. Vandaag heb ik weer bijgehouden voor mijn lezers wat ik gegeten heb. Als je meer wilt weten over wat ik eet voor het anti medicatie honger dieet kijk op mijn facebook pagina daar hou ik alles dagelijks bij. Het gaat om een kolhydraat arm dieet. Het is puur experimenteel en ik kijk van dag tot dag hoe ik mij voel. Ik hen onderzoeken gevonden waar uit blijkt dat atypische anti psychotica iets doen met je glucose metabolisme. Als je meer wilt weten stuur maar een mailtje ik heb artikelen die niet zomaar op internet te vinden zijn erg interessant. Maar nogmaals experimenteel.
Ontbijt was vandaag een bullit proof koffie. Super lekker en deze methode maakt gebruik van intermittend fasting en ik doe de cyclus van 16 uur tussen je avond maaltijd en je volgende ontbijt. Ik heb om 12 uur ontbeten met chia pudding, recept kan ik wel een keer delen. Tussen door een stukje pure chocola 85% cacao
Lunch was een zelfgemaakte lijnzaad cracker met zachte geitenkaas met honing. Met spinazie romeinsla tomaatjes en een gekookt ei.
Tussen door een handje zonnebloem pitten en een lepel pompoenpitten.
Avondeten was mirza ghasemi, een iraans gerecht gemaakt van gebrande aubergine alleen geen rijst. En in de avond 30 gram geroosterde pindas.

Ik ben erg benieuwd hoe dit experiment zou gaan en als je meer wilt weten staat alles op mijn facebook pagina van deze blog @Peren sap. En ook op instegram @perensap

Geen opmerkingen:

Een reactie posten