vrijdag 7 juli 2017

Wat eten wij vandaag? 7 juli 2017

In deze post wilde ik weer eens met jullie delen wat ik gegeten heb vandaag. Om te beginnen is dit geen eetschema of dieet waarbij ik zeg wat je moet eten om af te vallen. Dit is wat ik op 1 dag gegeten terwijl ik zelf probeer af te vallen. Als je wilt afvallen raadt ik je aan om naar je huisarts of diƫtist te gaan.
Dat gezegd hebbende: vandaag was een vegetarische dag. We proberen op dit moment minder dierlijke producten te eten omdat wij ins daar beter bij voelen.
Mijn ontbijt was een kom special k flakes met sojamelk. Ik heb sochtends niet veel honger dus op dat tijdstip eet ik wat minder zodat ik savonds wat meer kan eten als ik meer honger heb.
De lunch waren 2 volkoren knackebrod met 20+ smeerkaas en een kom alpro go (soort koemelk vrije kwark op basis van soja)
Tussendoor heb ik twee handjes amandelen gegeten
Savonds heb ik pasta gemaakt met ricotta gegrilde aubergine rucola en een beetje pecorino het recept staat met foto op mijn instagram pagina @perensap
Als toetje hebben we 1 bolletje citroen sorbet gegeten
Zoals ik hierboven als zij willen we minder dierlijke producten eten dat gaat niet elke dag we eten soms ook vlees maar gewoon minder. Ik heb alleen nog geen vervanger gevonden voor kaas. Dat blijft hier toch iets wat we graag eten. Iemand een suggestie? Laat maar weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten