maandag 30 oktober 2017

Wat eten wij vandaag?

Hier weer een eet dagboek van mij! Dit is een voorbeeld van wat ik op een toevallige dag gegeten heb geen maaltijdplan of dieet en hou er rekening mee dat ik probeer om af te vallen met een dieet van de weight watchers :)

Ontbijt

Mijn ontbijt was een portie havermout met een hele kaki vrucht. Deze havermout is gemaakt van haver vlokken en amandelmelk en en gezoet met kaki fruit en kaneel


Dan als tussendoortje een smoothie!! Als je mijn blog een beetje volgt weet je dat ik dol bem op smoothies! Ze hebben me heel ver gebracht in de strijd tegen de kilo's. Deze smoothie is gemaakt van vers sinaasappelsap, mango, aardbei en bevroren banaan. Lekker in de blender!

Mijn lunch waren twee volkoren knackebrod met 1 halve avocado en cashewdressing.
En als avond eten hadden we airfryer frietjes met tonijn sushi en sperzieboontjes

De avond sluit ik af met een verwarend drankje gemaakt van amandelmelk, kaneel, verse gember, kardamon en curcuma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten