zaterdag 6 februari 2016


Wat eten wij vandaag: 6 februari 2016

Het is weer tijd voor een dagje uit mijn eetdagboek. Vandaag was een gemiddelde dag, ik heb niet heel veel en ook niet heel weinig gegeten. Omdat de foto’s bij de vorige weten eten wij vandaag blogpost niet door kwamen heb ik er deze keer geen foto’s bij gedaan maar wel at extra uitleg. Ik wil no gals disclaimer erbij zetten dat di  een willekeurige dag is waar ik deel wat ik gegeten heb. Deze post is geen dieet advise met hoe je zou moeten eten maar gewoon een voorbeeld van hoe ik soms eet.

Mijn ontbijt vandaag was niet zo goed. Ik heb twee mueslirepen van de Albert Heijn getegen met hazelnoten, verder niks. Samen goed voor 198 Kcal

Voor de lunch heb ik twee sneetjes volkorenbrood gegeten van de Ekoplaze. Een met zonnebloempitpasta en een met humus. Samen goed voor 320 Kcal. Met een glas sap, 75 kcal.

Tussen door heb ik nog een boterham gegeten met kip en room kaas, 250 Kcal.

Het volgende tussendoortje was 200 gram blauwe bessen, 40 Kcal.

622 Kcal voor het avondeten. We aten fusilli met kip, tomaten, gele paprika en rode pest0. En een mix van veldsla. Als toetje een halve granaat appel. 32 kcal

Dat was mijn eet agboek van vandaag, 1537 Kcal. Ik heb qua activiteit niet veel gedaan, we hebben bezoek gehad dus ik heb niet met de baby gewandeld. Wel twee uur schoon gemaakt in de keuken, badkamer en woonkamer. 2 uur schoonmaken is goed voor 387 Kcal berekend via de website van het voedingscentrum. Al met al is dit best een magere dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten